نوشته شده توسط : worldmarketing

 

تبلیغات و بازاریابی در امارات متحده عربی

مشخصات مصرف کننده

افزایش جمعیت امارات می تواند بیشتر به تقاضای زیاد نیروی کار در دو شهر اصلی ابوظبی و دبی نسبت داده شود. ساخت و سازهای در حال اجرا باعث جذب کارگرانی از سراسر جهان شده است. با ادامه این توسعه کشور ، زیر ساخت های خود ، جمعیت امارات متحده عربی همچنان به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد. جمعیت کل از 3.7 میلیون نفر در سال 2005 به 8.4 میلیون نفر در سال 2010 دو برابر شده است ، از این میزان تخمین زده می شود که 88٪ شهروندان خارجی بودند. در سال 2017 ، کل جمعیت 9.4 میلیون نفر بود - از این تعداد فقط 30٪ زنان بودند. با افزایش جمعیت امارات متحده عربی ، تقاضا برای خدماتی مانند مراقبت های بهداشتی و آموزش افزایش می یابد. اکثر اماراتی ها زیر محدوده سنی 15-64 سال قرار دارند و مردان 30 تا 49 ساله برجسته ترین آنها هستند و آنها را به بزرگترین گروه برای مشارکت در نیروی کار تبدیل می کند. با وجود افزایش قابل توجه جمعیت امارات ، ساختار خانوار یکسان است. زوجین با فرزندان بزرگترین گروه هستند که نیمی از کل خانوارها را تشکیل می دهند. آنها تحت تعقیب کارگران موقت (25٪ از خانوارها) و زوجهای بدون فرزند (13٪) قرار می گیرند. پیش بینی می شود دسته آخر تا سال 2020 رشد قابل توجهی داشته باشد که باید با افزایش پول خرید منعکس شود و فرصت هایی را برای محصولات با کیفیت بالاتر فراهم کند. در طی چند سال گذشته ، آموزش و پرورش به اولویت اصلی امارات متحده عربی تبدیل شده است. این اولویت بندی در برنامه استراتژیک کنونی آموزش استراتژیک امارات متحده عربی برای سالهای 2017-2021 منعکس شده است ، که می خواهد نرخ فارغ التحصیلی متوسطه بالاتر را به 98 درصد برساند (از بالاترین سطح قبلی نرخ 96.7 درصد در سال 2016). جاه طلبانه ، دولت همچنین در صدد است تا رتبه امارات در برنامه سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) سازمان سنجش دانشجویی بین المللی (PISA) را بهبود بخشد تا در بین 20 کشور برتر رتبه بندی کند. تعداد زیادی از ساکنان خارجی در ساخت و ساز مشغول به کار هستند - که حقوق کمتری را پرداخت می کند - در حالی که بخش بزرگی از اماراتی ، شهروندان در بخش دولتی کار می کنند. بخش با بیشترین تعداد کارمندان در کشور ، صنعت استخراج است که 31 درصد از نیروی کار را در امارات به کار می گیرد.

قدرت خرید

تولید ناخالص داخلی سرانه برای چندین دهه در امارات در حال نوسان است. براساس آخرین اطلاعات موجود از سوی بانک جهانی ، سرانه تولید ناخالص داخلی از 38،517 PPP در سال 2016 به PPP 40.698 دلار در سال 2017 افزایش یافته است. حقوق بین هفت امارات فدرال متفاوت است ، اما متوسط ​​حقوق در بزرگترین امارات - دبی و ابوظبی - حدود 33400 دلار است ، در حالی که درآمد شخصی یکبار مصرف 13،500 دلار است. شکاف ثروت بین ثروتمندان و فقیران در امارات متحده عربی یکی از بدترین وضعیت ها در جهان است ، عمدتا به دلیل میزان رفاه و حمایت از بومی اماراتی ها و میزان غفلت کارگران مهاجر. حتی اگر امارات به دلیل برابری دستمزد برای کارهای مشابه ، در رتبه دوم خاورمیانه قرار دارد ، امارات در گزارش شکاف جهانی جنسیت جهانی 2017 در مجمع اقتصادی جهانی 2017 در رتبه 120 از 144 کشور قرار گرفت. این کشور در راستای برابری دستمزد جنسیت تلاش کرده است ، و در سال 2018 قانونی که به زنان مبلغی برابر با همکاران مرد خود پرداخت می کند ، تصویب شد. مهاجران از آسیای جنوبی ، مصر و مراکش بیشتر امارات متحده عربی را تشکیل می دهند ، و مهاجران 88٪ از جمعیت را تشکیل می دهند. با این حال ، این گروه همچنین اکثریت جمعیت ساکن در زیر خط فقر را تشکیل می دهند ، این تعریف توسط افرادی که در روز کمتر از 20 دلار درآمد دارند تعریف شده است. اماراتی ها بالاترین استانداردهای زندگی در کشور را دارند ، در حالی که مهاجران کمترین میزان را دارند.

رفتار مصرف کننده

مصرف کنندگان در امارات متحده عربی از جمله کشورهای مختلف خلیج فارس متنوع هستند ، زیرا تنها 19٪ از مردم اماراتی هستند و اکثریت جمعیت را مهاجران تشکیل می دهند - عمدتاً از جنوب آسیا ، ایران ، آسیای شرقی و غربی - با تفاوتهای چشمگیری. سطح درآمد. خرده فروشی در امارات به عادت های اجتماعی نزدیک است. مراکز خرید بر چشم انداز خرده فروشی مسلط هستند زیرا منبع سرگرمی ، یک تجربه اجتماعی و تهویه مطبوع به همان اندازه مهم هستند. به همین دلیل ، تجارت الکترونیکی تنها 2٪ از بخش خرده فروشی را به خود اختصاص می دهد ، با وجود اینکه امارات متحده عربی یکی از ملل متحد دیجیتالی در جهان است. درحدود 84٪ از مصرف کنندگان خرید خود را در فروشگاه انجام می دهند در حالی که تنها 9٪ از مصرف کنندگان خرید آنلاین را به صورت آفلاین ترجیح می دهند. فروشگاه ها همچنین نقش مهمی در آگاهی از محصول دارند (77٪ از مصرف کنندگان از محصولات در یک فروشگاه یاد می گیرند در حالی که تنها 14٪ آنها را بصورت آنلاین کشف می کنند). تبلیغات تقریباً به اندازه تجربیات خرید قبلی ، کلمه از دهان یا تحقیقات محصول مهم نیست. مصرف کنندگان همچنین تمایلی به خرید آنلاین از کشورهای خارجی ندارند (56٪ از اماراتی ها هرگز از وب سایت های خارجی خریداری نکرده اند و 55٪ نیز ترجیح می دهند محصولاتی را در امارات متحده عربی خریداری کنند). وقتی صحبت از غذا می شود ، حتی اگر اماراتی ها هنوز غذاهای سنتی خلیج فارس را ترجیح می دهند ، ترکیب تعداد زیادی از خارجی ها در امارات و مرفه شدن تعدادی از ساکنان اماراتی ، کشوری را با کام بین المللی ایجاد کرده و طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی را طلب می کند. مصرف کنندگان در امارات تمایل دارند که خرج بزرگی باشند و به مارک های مورد علاقه خود وفادار باشند. طبق گفته مک کینزی ، 34 درصد از مصرف کنندگان بدون توجه به هزینه ، مارک های مورد علاقه خود را خریداری می کنند. این همچنین بدان معنی است که مصرف کنندگان انتظارات بالایی دارند که برآورده کردن آنها دشوار است. آنها انتظار تجربه عالی مشتری و خدمات شخصی دارند و وقتی صحبت از خرید آنلاین می شود ، وب سایت های یک مارک را ترجیح می دهند زیرا خریداران معتقدند بهترین خدمات مشتری را ارائه می دهند. براساس اعلام بانک جهانی ، ارائه جوایز و مزایای انحصاری برای 69٪ از خریداران اماراتی ، با 43٪ تشویق به صرف بالاتر و بیشتر با داشتن یک مشاور خرید شخصی. امارات متحده عربی یک بازار جذاب برای مارک های لوکس است و دبی 30 درصد از بازار لوکس خاورمیانه را شامل می شود و اماراتی ها حدود 30 درصد از حقوق ماهانه خود را صرف کالاهای لوکس می کنند. علاوه بر این ، حتی اگر حدود 30٪ از جمعیت زن هستند ، زنان 80٪ از کل خریدهای دبی را تحت تأثیر قرار می دهند. طبق تحقیقات انجام شده توسط موسسه Macrothink ، امارات با افزایش تقاضا برای هتل های ارزان قیمت ، جمعیت نسبتاً جوانی دارد و Airbnb در حال پذیرش خوبی است و انتظار می رود تقاضا افزایش یابد.

تبلیغات و بازاریابی در امارات متحده عربیمشخصات مصرف کنندهافزایش جمعیت امارات می تواند بیشتر به تقاضای زیاد نیروی کار در دو شهر اصلی ابوظبی و دبی نسبت داده شود. ساخت و سازهای در حال اجرا باعث جذب کارگرانی از سراسر جهان شده است. با ادامه این توسعه کشور ، زیر ساخت های خود ، جمعیت امارات متحده عربی همچنان به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد. جمعیت کل از 3.7 میلیون نفر در سال 2005 به 8.4 میلیون نفر در سال 2010 دو برابر شده است ، از این میزان تخمین زده می شود که 88٪ شهروندان خارجی بودند. در سال 2017 ، کل جمعیت 9.4 میلیون نفر بود - از این تعداد فقط 30٪ زنان بودند. با افزایش جمعیت امارات متحده عربی ، تقاضا برای خدماتی مانند مراقبت های بهداشتی و آموزش افزایش می یابد. اکثر اماراتی ها زیر محدوده سنی 15-64 سال قرار دارند و مردان 30 تا 49 ساله برجسته ترین آنها هستند و آنها را به بزرگترین گروه برای مشارکت در نیروی کار تبدیل می کند. با وجود افزایش قابل توجه جمعیت امارات ، ساختار خانوار یکسان است. زوجین با فرزندان بزرگترین گروه هستند که نیمی از کل خانوارها را تشکیل می دهند. آنها تحت تعقیب کارگران موقت (25٪ از خانوارها) و زوجهای بدون فرزند (13٪) قرار می گیرند. پیش بینی می شود دسته آخر تا سال 2020 رشد قابل توجهی داشته باشد که باید با افزایش پول خرید منعکس شود و فرصت هایی را برای محصولات با کیفیت بالاتر فراهم کند. در طی چند سال گذشته ، آموزش و پرورش به اولویت اصلی امارات متحده عربی تبدیل شده است. این اولویت بندی در برنامه استراتژیک کنونی آموزش استراتژیک امارات متحده عربی برای سالهای 2017-2021 منعکس شده است ، که می خواهد نرخ فارغ التحصیلی متوسطه بالاتر را به 98 درصد برساند (از بالاترین سطح قبلی نرخ 96.7 درصد در سال 2016). جاه طلبانه ، دولت همچنین در صدد است تا رتبه امارات در برنامه سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) سازمان سنجش دانشجویی بین المللی (PISA) را بهبود بخشد تا در بین 20 کشور برتر رتبه بندی کند. تعداد زیادی از ساکنان خارجی در ساخت و ساز مشغول به کار هستند - که حقوق کمتری را پرداخت می کند - در حالی که بخش بزرگی از اماراتی ، شهروندان در بخش دولتی کار می کنند. بخش با بیشترین تعداد کارمندان در کشور ، صنعت استخراج است که 31 درصد از نیروی کار را در امارات به کار می گیرد.قدرت خرید...





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: